Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Zakopaný pes

17. 11. 2016 19:43:22
Ano, i já jsem naletěl klamavé reklamě jednoho z největších eshopů v republice. Víkendové doručení už i u nás! Ano?

V den oslav mého svátku (11. 11.) jsem se v dobrém rozmaru jal objednat něco pro děti. Sám nevím proč jsem zvolil eshop s tím otravným zeleným blbem. Vykradený hlas Cartmana ze South parku mě pokaždé lehce vytočí a přirozeně si k němu vytvářím odpor. Když ale šestset krát za sebou zopakuje, že dnes objednáte a zítra máte doma, tak i to procento zvědavosti převáží nad rozumným uvažováním.

Naházel jsem vše do košíku - nějaký tablet, skládačku, plastový mikrofon, bělící pastu a autobus na dálkové ovládání, sehnal slevový kupón na 200 Kč a zaklikl víkendové doručení zdarma při platbě kartou předem. Byl pátek, slibované doručení v sobotu. Výborně, na sobotu nebyl žádný plán krom blbnutí s děckama, takže jsem byl připraven kdykoliv balík převzít.

Sobota ubíhala a já marně vyhlížel dopravu. Dle informací na webových stránkách eshopu i v aplikaci vidím, že balíky byly předány dopravci. Bohužel u tohoto typu nějak není možné trackovat pohyb zboží a tak to nechávám osudu a čekám. Pomalu se začíná stmívat a tak nějak začínám nervóznět. Od neděle jsem týden pryč a na stránkách přepravní společnosti bylo výslovně napsáno, že předávají pouze do vlastních rukou s tím, že kdyby to měl někdo další převzít, tak potřebuje plnou moc a dopravci musím předem oznámit číslo občanky.

Přeprava zboží probíhá od 9 do 20. Je za deset osm a jistojistě vím, že dnes nic nedojde. Zajímá mě, co se stalo a tak volám prvně dopravci. Paní prý zjistí situaci a zavolá zpět. K mému úžasu jsem se dozvěděl, že mým směrem nemají objednán žádný dovoz ani na dnes (sobota) ani na neděli. Výborně. Aspoň poděkuji za správnou informaci, jelikož dle eshopu bylo zboží předáno dopravci a můžu očekávat zboží. Volám tedy do eshopu co se děje. Operátorka mi vesele oznamuje, že zboží má dopravce, takže to již není v jejich kompetenci. Připadám si jak blbec a mám pokaženou náladu.

V neděli mi to nedá a opět volám do eshopu. Teď se dozvídám, že teda asi nejspíš došlo k nějakému problému. Předtím jsem volal dopravci, který mi upřesnil informace s tím, že obdrželi nekompletní dodávku - pouze jeden balík ze dvou - a tedy odmítli částečně doručit moji objednávku. Eshop navečer zasílá email, že se stal technický problém s víkendovým doručením. Jen podotýkám, že vše mnou objednané mi eshop hlásil jako skladové zboží.

V pondělí jsem byl tak trochu v očekávání. Okej, o víkendu se to nepodařilo, nebudu naštvaný, třeba to dojde dnes. Však co, přebalí to nebo zkompletují a pošlou nějakou standardní dopravou. Navíc mi přišel email se 100Kč slevou na další nákup jako omluvenka či držhubné, každý si to může vyložit podle chuti. Samozřejmě ani v pondělí nic nedošlo.

V úterý po ránu zjišťuji stav situace. V aplikaci mi naskočila informace, že zboží bylo doručeno! Hurá! Počkat. Až se probudil i mozek tak už mi do zpěvu nebylo. Zboží doručeno ale ne mě, peníze z účtu odešly už v pátek, propadám v zoufalství. Opět volám eshop jak to teda vypadá. Paní operátorka mi oznamuje, že zboží veze kurýrní služba a že mi sdělí čísla balíků a ať si zavolám do kurýrní firmy, že mi řeknou jak to vypadá. To jsem ale již věděl, že kurýrní firma nadále nic neřeší a tak jsem zvýšil hlas a doporučil paní, ať si tam udělají pořádek, když ani neví co se tam pořádně děje. Během úterka tedy přemýšlím co dál, že bych to nejraději stornoval a měl pokoj. Počkat, teď si vzpomínám, že v této fázi objednávka již nejde stornovat a jediná možnost storna je její nepřevzetí! I kdyby ty balíky přivázali k povozu, tak od pátku by to bylo dávno u mě. Ale v úterý opět nic nedošlo.

Středa 16.11., pět dní od objednání zboží. Celé dopoledne sleduji email, jestli se něco nezměnilo, jestli to náhodou nezačal řešit někdo individuálně. Ani prd. Kolem oběda se po přihlášení na eshopu objevuje informace, že mám počkat, že zboží přijímají na pobočku! Heuréka, ledy se pohly! Nedá mě to a večer opět volám operátora, kdy můžu očekávat zboží. Nějaký mladý ogara mi oznamuje, že to řeší víc lidí. Vole! Jakých víc lidí? Co na tom řeší víc lidí? Jestli to balí tak ok, ale co na tom chtějí řešit? Od pátku mají peníze a já mám hovno! Oznamuji tedy pánovi, že bych rád objednávku zrušil, a to okamžitě. Pán mi oponuje, že to nebude tak jednoduché a bude to trvat dva až tři dny. Interně jsem právě explodoval. Mít po ruce ho, ostatní operátory, nebo kohokoliv od p. Zapletala tak mu lištím, že zapomene, jak se jmenuje. Opáčil jsem, co by dělal v mě situaci a nedočkal jsem se odpovědi. Oznamuji mu tedy, že tuhle frašku chci zažít až do konce a pokládám telefon.

Takže bych to chtěl shrnout. Dnes, čtvrtek, máme 6 dní od objednání zboží. I z eBay nebo z Aliexpresu už by to možná bylo tady. V podstatě nikdo neví co se děje. Zboží nikde není nebo mi bylo doručeno. Nebo když se teď (8:11) dívám na stav objednávky a vidím: Stav: uhrazeno, zboží předáno. Na hlavním náhledu: Uhrazeno, čekejte, zboží přijímáme na pobočku. Už se mi i příčí tam volat, bude-li někdo z Vás chtít, tak se může informovat za mě a třeba se dozví víc - č. objednávky je 162 138 320.

Závěrem bych chtěl dodat, že s Alzou jinak nemám osobní problém. Tchán tam nakoupil haldy notebooků vždy bez problému. I já tam různě nakupoval na firemní účet před x lety. Ale toto jednání a ještě teď, v předvánoční době, je silně neosobní a v podstatě mě to uráží. Stačí jeden mail nebo telefon, kde se mi omluví, věcně přiznají chybu a řeknou, že mi to tehdy a tedy dodají. Ale nic. Jen lži, kecy o tom, že operátoři víc neví a že tomu dávají maximální prioritu.

To bych měl zboží na začatku týdne i s posranou flashkou jako dárek za nedodržení slibu.

Toť asi vše. Mějte fajn den. A až mi zboží dojde, jestli teda dojde, věřím, že budu mít dost materiálu na celou povídku.

Autor: Martin Wolf | čtvrtek 17.11.2016 19:43 | karma článku: 14.35 | přečteno: 285x

Další články blogera

Další články z rubriky Společnost

Filip Rychly

Svoboda v postdemokratické společnosti

Co je dnes opravdovým měřítkem svobody? Svobodné volby? Irelevantní. Hýřivé reklamní kampaně útočící na nejnižší lidské pudy vítězí. Možnost nákupu výrobků všech značek? Již od druhé poloviny devadesátých let zcela nepotřebná věc.

23.11.2017 v 22:53 | Karma článku: 9.66 | Přečteno: 107 | Diskuse

Jan Dvořák

Za socialismu napodoboval západní vzory, teď na to dojel!

Léta se vedou spory o to, jestli zbourat či nezbourat na pražské Vinohradské třídě objekty bývalého TRANSGASu. Zaprvé provokují brutalistní podobou, a zadruhé Praha nemá dost kanceláří, obchodů, a natož bytů nad 10 miliónů korun.

23.11.2017 v 22:22 | Karma článku: 7.69 | Přečteno: 280 | Diskuse

Lukáš Jadrný

Generál Lee v posmrtné bitvě s politickou korektností

Americká občanská válka pro mnohé neskončila. Pod vlivem politické korektnosti a levicových aktivistů padají sochy a památníky hrdinů a spolu s nimi padají i hodnoty, pro které jsme vždy obdivovali Spojené státy americké.

23.11.2017 v 21:16 | Karma článku: 26.29 | Přečteno: 418 | Diskuse

Alexandra Potůčková

Mladý a dynamický kolektiv. Klišé nebo záminka?

Nadpis sice vypadá jako jedna z otázek IQ testu, ale je to jen smutné konstatování skutečnosti. Skutečnosti, že věk je důležitý nejen u láhve vína, ale i u uchazeče o zaměstnání.

23.11.2017 v 17:00 | Karma článku: 20.44 | Přečteno: 460 | Diskuse

Petr Binder

Soumrak mediálních poradců

Po mnoha letech jsem se rozhodl pro mediální kampaň. Konečně mám komerční produkt. Vložil jsem se do rukou mediálního poradce a očekával jeho profesionální rady. Jak jsem byl naivní.

23.11.2017 v 15:15 | Karma článku: 13.52 | Přečteno: 554 | Diskuse
Počet článků 1 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 285

Přes den pracuju a v noci spím.



Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.